Ofte stillede spørgsmål

Bliver der tillagt fragt- eller returgebyrer?
Hvilke gebyrer bliver der lagt til mit køb?
Hvad er mindstebeløbet jeg kan bestille for?
Varen er udsolgt i min størrelse, kan jeg bestille alligevel? Jeg søger efter en bestemt vare, fra et varemærke som i har. Kan i skaffe dette?
Jeg mangler mit favoritmærke, kan i skaffe dette? Hvornår har i udsalg?

Levering

Hvor hurtigt modtager jeg min bestilling?
Hvor længe bliver min pakke liggende på postens pakkeudlevering?

Retur

Jeg vil returnere dele af min ordre. Hvordan skal jeg betale?
Jeg vil bytte eller returnere min vare. Hvordan gør jeg?
Jeg ønsker at fortryde et køb, men hvor lang er fortrydelsesretten og hvornår gælder den fra?

Køb

Spørgsmål: Hvordan ved jeg om tøjet passer?
Svar:

  • Sammenlign med din nuværende garderobe. Hvilken størrelse har du brugt fra samme eller lignende mærker?
  • Hvis et stykke tøj eller en sko afviger i størrelsen i forhold til hvad der er normalt, skriver vi altid en anbefaling i forhold til hvilken størrelse du bør vælge. Denne anbefaling finder du i produktteksten.
  • Vi tager mål af alt tøj og alle sko , når vi modtager det. Målene kan du finde på produktsiden under “mål”. Hvis du er usikker, anbefaler vi at du tager dine egne mål og sammenligner med dem vi har beskrevet for tøjet. Læs mere om hvordan du tager dine egne mål HER.
  • Hvis tøjet, mod forventning, ikke skulle passe i størrelsen, kan du uden ekstra omkostninger bytte produktet til en anden størrelse, farve eller model inden for 30 dage efter du har modtaget din pakke. Vi har fri retur.

Spørgsmål: Bliver der tillagt ekstragebyrer ved levering eller returnering?
Svar:

  • Nej, hos Netnaturshop har vi både fri fragt og fri retur. Vi har ingen grænse for minimumsbestilling.
  • Er du ikke tilfreds med dit køb, kan du uden ekstra omkostninger returnere og bytte til en anden vare inden for 30 dage. Vi betaler returomkostningerne.

Spørgsmål: Hvilke gebyrer bliver der tillagt?
Svar: 

Der kommer ingen ekstragebyrer når du handler hos Netnaturshop. Vi betaler alle omkostninger, der skulle være med forsendelse, returnering, eventuelle toldafgifter osv.

Spørgsmål: Hvad er minimumsbeløbet jeg kan bestille for?
Svar:

  • Der er ingen grænse for minimumsbestilling. Vil du blot bestille et enkelt produkt, så betaler vi stadig for leveringen.

Spørgsmål Det produkt jeg ønsker er udsolgt i min størrelse eller den farve jeg gerne vil have. Kan jeg bestille alligevel?
Svar:

  • Vi synes det er vigtigt at informere vores kunder om vores produkter, også når det kommer til tilgængelighed og status. Der vil stå på produktet om der er “På lager “Restlager” “Ikke på lager” Og der vil typisk stå hvis & hvornår vi får vores vare hjem igen. 
  • I visse tilfælde kan et produkt have lagerstatussen “3-6 arbejdsdage”. Det betyder at produktet er udsolgt på vores eget lager, men at det kan bestilles fra vores leverandører og dermed bliver den forventede leveringstid 3-6 arbejdsdage. Der kan også gå længere tid, vi skal nok informere, hvis der kommer nye opdateringer, ift levering. 

Spørgsmål: Jeg leder efter et produkt, fra et varemærke som i har, kan i bestille denne model hjem? Svar: 

  • Vi vil gøre alt for at hjælpe vores kunder, så du er mere end velkommen til at kontakte os på info@netnaturshop.dk eller på telefon +45 28 19 29 67, og så skal vi se hvad vi kan gøre.
  • Så længe vores leverandører har produktet på lager, så plejer det ikke at være et problem at skaffe produktet hjem.

Spørgsmål: Jeg mangler mit favoritmærke blandt jeres udvalg, er det noget i kan bestille hjem?
Svar: 

  • Vi lytter altid gerne til forslag fra vores kunder, så send meget gerne dine forslag og ønsker. Vi kan ikke garantere at vi kan opfylde alt hvad vores kunder ønsker, men vi vil altid forsøge så godt som vi kan.

Spørgsmål: Hvornår har i udsalg?
Svar:

  • Der vil altid være udsalg i typisk januar og slutning af juli. Og også nogle gange tilbud op til jul, november/december, 


Spørgsmål: Hvilke mærker indgår i udsalget?

Svar: 

  • De mærker og produkter som er på udsalg, kan ikke altid fås i alle størrelser og er ofte fra den forgange eller nuværende sæsons kollektion. Klassiske produkter som går igen fra sæson til sæson indgår derfor ikke i vores udsalg.

Levering

Spørgsmål: Hvor hurtigt modtager jeg min ordre?
Svar:

  • Alle produkter som er på lager og som bliver bestilt inden kl.15:00 på hverdage, bliver afsendt samme dag.
  • Alle pakker sendes med GLS.
  • Leveringstiden varierer mellem 1-3 arbejdsdage, afhængigt af hvor du bor i landet.
  • Vi anbefaler at du benytter dig af SMS til at få besked om hvornår din pakke kan afhentes. På denne måde vil du få besked så snart pakken er på udleveringsstedet, og kunne afhente den samme dag.

  Spørgsmål: Hvor længe ligger min pakke på udlveringsstedet?
Svar:

  • Alle pakker ligger på udleveringsstedet i 30 dage fra ankomstdagen.
  • Vi kan i særtilfælde forsøge at forlænge tiden pakken ligger på udleveringsstedet. Kontakt os.

Retur

Spørgsmål: Jeg vil bytte eller returnere min ordre. Hvordan gør jeg?
Svar:

  • Udfyld retursedlen, som fulgte med din ordre.
  • Pak varen ind i samme emballage som du fik den tilsendt i, eller i en lignende emballage.
  • Vedhæft den vedlagte returlabel på pakken.
  • Indlever pakken på nærmeste postkontor eller ind/udleveringssted.
  • Husk at varen skal være i samme stand, som da du modtog den, for at vi kan godkende returneringen. 

Spørgsmål: Jeg vil fortryde et køb. Fra hvornår gælder de 30 dages fortrydelsesret? Svar:

  • De 30 dages fortrydelsesret gælder fra den dag du har modtaget eller afhentet din pakke.